وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا ازدواج ارزش امتحان کرد‌نش را دارد ؟!

آیا ازدواج ارزش امتحان کرد‌نش را دارد ؟!
به گزارش ساینس‌دیلی از دانشگاه کاردیف می‌گویند افراد ازدواج‌ کرده به طور میانگین بیشتر عمر می‌کنند. آنها می‌گویند زنانی که دارای روابط متعهدی هستند، سلامت روانی بهتر، ‌و مردان دارای روابط متعهد سلامت جسمی بهتری دارند، و نتیجه می‌گیرند "در مجموع ازدواج ارزش امتحان‌کرد‌نش را دارد."

به گفته آنها سلامت جسمی مردان احتمالا به علت تاثیر مثبت همسران‌شان بر سبک زندگی آنها، و "سودمندی روانی ازدواج برای زنان ممکن است به خاطر تاکید بیشتر آنها بر اهمیت روابط باشد."

اما به گفته این دانشمندان این سفر برای عشق حقیقی همیشه مسیری هموار ندارد ، و به شواهدی اشاره می‌کنند که روابط در دوران نوجوانی با افزایش خطر نشانه‌های افسردگی نوجوانی همراه است.

آنها می‌افزایند که همه روابط برای شما خوب نیست، و به شواهدی اشاره می‌کنند که افراد مجرد نسبت به افراد متاهلی که روابط‌شان تحت فشار قرار گرفته است، سلامت روانی بهتری دارند.

آنها همچنین تایید می‌کنند جدا شدن همسران کاری بسیار سخت است،‌ و می‌گویند: "خارج شدن از رابطه آزاردهنده است" و طلاق می‌تواند تاثیر ویرانگر بر افراد داشته باشد. بی‌بندوباری و داشتن شرکای جنسی متعدد هم با خطر مرگ زودرس ارتباط داده شده است.

این پژوهشگران نتیجه می‌گیرند که با وجود اینکه شکست در روابط می‌تواند برای سلامتی زیانبار باشد، دلیلی وجود ندارد که از آن پرهیز کرد. یک رابطه خوب هم سلامت جسمی و هم سلامت روانی  را بهبود خواهد بخشید و شاید بهترین کار این باشد که از رابطه بد اجتناب کرد و نه اینکه به کلی برقراری رابطه را کنار گذاشت.